Dit dieet is iets zwaarder dan ik had verwacht maar ik zet wel door... Het probleem is dat ik heel weinig van de maaltijden lust Confused Gisteren zelfs op de puree moeten wurgen.
Lust ik wel: nootjes, cakejes, en koekjes...
In de zakjes blijft precies een poedersmaak hangen. _________________
Dit dieet is iets zwaarder dan ik had verwacht maar ik zet wel door... Het probleem is dat ik heel weinig van de maaltijden lust Confused Gisteren zelfs op de puree moeten wurgen.
Lust ik wel: nootjes, cakejes, en koekjes...
En, helpt dit dieet echt of...? En hoe rap vermagert men? En hoe lang moet men zo´n dieet volgen? Ik overweeg het ook om te doen, ben benieuwd naar de verhalen.
Laatst aangepast door ellen op 14-12-2011 16:30:04; in totaal 1 keer bewerkt
Hmz, het is toch niet iets voor mij. Het mag dan bij sommige mensen wel goede resultaten boeken maar ik wil toch gewoon normaal alles kunnen blijven eten (met mate) en daarnaast extra veel bewegen. Dat lijkt me veel beter plan.
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!