Ik ben Babette, eind de 20, en ik moet heel veel moeite doen om op gewicht te blijven.
Na de vakantie bijvoorbeeld is het altijd moeilijk om weer op mijn streefgewicht te komen...
Ik ben zeker niet super zwaarlijvig, en kan dus niet klagen, maar desondanks blijft het voor mij ook moeilijk om op gewicht te blijven...
Ow, ik herken dit zo! Lekker uit eten of een heerlijk ontbijtbuffet. Meer alcohol en hapjes nuttigen dan doorgaans als je thuis bent. Vakantie is echt een slechte periode voor de lijn. Maar ik probeer altijd wel veel te wandelen langs het strand, door de stad/het dorpje of lekker te gaan zwemmen om zo de schade enigzins beperkt te houden .
Laatst aangepast door ellen op 19-12-2011 10:49:37; in totaal 1 keer bewerkt
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!